مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:352022-01-02سياسي

کمک مؤمنانه| اهدای 650 سری جهیزیه به زوج های نیازمند کرمانی


مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان کرمان از اهدای 650 سری جهیزیه و واگذاری 50 دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جواد جلالی مسؤول در هفته مقاومت خواهیم داشت.

 جلالی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را 20 میلیون تومان عنوان و ابراز کرد: هر سری جهیزیه از 8 قلم تا 12 قلم  شامل؛ اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، فرش و سرویس ظرف است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان کرمان بیان کرد: کمیته امداد در راستای اشتعالزایی مددجویان تحت پوشش خود  50 دستگاه وانت نیسان زامیاد آماده کرده که امروز به آنها اهدا می شود.

جلالی افزود: ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان 220 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغالزایی با چهار ماه تنفس از زمان واریز وجه به مدت 7 سال بازپرداخت است.

مصطفی خوانساری قائم مقام کمیته امداد کشور نیز در این رزمایش با اشاره به اینکه ما با درسی که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم دنبال عمل، اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم، اظهار داشت: مشخص بود حاج قاسم در مکتب دین داری، تشیع و مکتب اهل بیت خوب درس آموخته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حاج قاسم را یک مکتب می دانند زیرا ایشان هم مکتب، هم فرهنگ و هم منطق است و باید با تأسی از آن به گونه ای به عرصه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| اهدای 650 سری جهیزیه به زوج های نیازمند کرمانی

کمک مؤمنانه| اهدای 650 سری جهیزیه به زوج های نیازمند کرمانی